안녕하세요

Photobucket

Sunday, October 9, 2011

Pagi YanG geLAp kiNi suDaH tErang

salam.
hari ini hati ahad
hrmmmm
time pagi xwat pape juz tdo.. apabila da puas tido.. tgk cite...
memang sangat membosankan
dan untuk mengubati kebosanan
sy pon bermuka buku
tetapi hampa.........
line siyes macam sipot......
geram gile
time tue tgh chat ngan mayamin tetibe ade 111111 message...
terkesima saya

huhu... sya femes sgt ke??? hahahhha LOL~
kalo la sy femes bley jadi duta... muahahahha
rupenye technical problem
dan hanyalah khayaln semata-mata..
tapi tak pe...
berangan tue FREE....♥♥
saya memang suke berangan sangat-sangat...
suke berang pasal JUNSU...♥♥ hehehhe~
akibat kesipotan internet yg free itu..
sembang saya dan mayamin terbantut..
saya telah bertukar arah untuk menggunakan perkidmatan sistem khidmat pesanan ringkas..
yg kene bayar tue~
lalu kami ber SMS dan mencapai kata putus untuk keluar...
hehehhe~ akhirnya kebosanan saya dibilik diubati dengan berjalan-jalan~
WALAO EH!!!!~~~♥♥

No comments:

Post a Comment