안녕하세요

Photobucket

Monday, October 10, 2011

9.10.11

hari ahad........
saya tibe2 dikejutkan dengar suara yg memanggil2..
wow gler ah!! da la tgh shahdu dibuai mimpi.. kene kacau!!!
hahahahah.....
dey br 4jam tdo....
bukak je mata saya nmpak norihah berada didepan saya...
dengan kuat serta lajunya, dia menyuarakan untuk keluar....
huh!!! keluar lagi???? OMG.. jumaat, sabtu dan ahad... wah!!!!
saya denagn lemah longlainya bagun n g toilet..
masok balik bilik, smbil duk bersila tgk note iron baju...
menyembang punye sembang..
ingatkan xmo g... tah tetibe 15min b4 nk g... saya buat keputusan dengan lajunya untuk ikot jugak..
kejap je sy siap.. tunggu nury smpai.. bnyk nmpk dak2 graduates.. nk grad gak.. next year insyaallah...
kami bercadang nk naik public je.. letak kete kat lrt gombak.. tetapi nury propose naek kete tp menyuruh saya drive.. huh!!! cane nie.. dala saya P holder lg~ sticker P pon xde.. nury die takot nk drive... kalo jumpe JPJ masak saya... xmo repeat lesen....
tp note n nury ckp.. weekend nie xde polis la... so saya decide tok drive hari tue...
tempat dituju TIMES SQUARE KL la.. bukan new york..
berjaya times square je... membeli belah, makan dan bersuke ria...
time nk balik... nmpak sebijik kete.. cm kenal  tgk plat number W** 4040.. sah my cousin!!!!
abg eg, n his wife kak su serta anak2 nya... zizan. syafiq, damia n baby
ape lagi terus call n kami berenti kat petronas jap.. yay dpt tgk baby.. die br umur 31 hari..
cute!! syammil name die... syafiq n damia pon ade skali.... tgk dlm kete..time salam ngan zizan tgk kaki die yg
luke eksiden.. xde keje laen.. mesti kes rempit nie.. hrmmm...
xsangka ley jumpe kat tgh jalan~ huhuhuh~ time raye n kenduri je bese jumpe....
9.10.11 yg menarik walaupon sedikit penat tapi best.. thanks to nury, note and M....
sbb penuhkan hari saya~ heheheheh~ here, ade ckit buah tangan untuk tatapan mata, wpon xbest
still nk letak jugak lalalalal~


                                             penuh table kami..... weeee~


                                my bento set.. beef terriyaki.. my fav



            norihah serta bento n sotong-sotong nya... 
                 lupe lak nk mention SOURSOP die


                                nury with her bento.. same ngan saya



                              background yg penting.. tp norihah ruin it!!!



         nie makan petang plak kat chicken rice shop



                    nury makan dengan ayunye



    nie la syammil.... time nie br sehari... *mms from my cousin*


                            =HABIS=

No comments:

Post a Comment